شناخت برند، بازار هدف و رقبا

  • حوزه فعالیت: فروش طلا 
  • مدت زمان فعالیت مجموعه: تقریباً 1 سال
  • بازار هدف بصورت کلی: B2C (فروش محصول به مشتری نهایی)
  • کانال‌های فروش (در حال حاظر): 1- اینستاگرام 2- شعب‌های مختلف
  • مزایای رقابتی: (صرفاً پیشنهادی است و از نمونه‌های مشابه خارجی برداشته شده)
    1. ترمیم طلا در یک مدت زمان مشخص یا مادام‌العمر
    2. تبادل آسان طلا خریداری از ما 
    3. ضمانت بازگشت طلا در یک مدت زمان مشخص بی قید و شرط
    4. بیمه جواهرات خریداری شده از مجموعه
    5. ارسال رایگان
    6. تضمین قیمت
    7. تحویل در همان روز

 

امکانات مجموعه:

دارای اینستاگرام مناسب برای تقویت وب‌سایت

بستر مارکتینگی مناسب مانند تبلیغات فیزیکی در فروشگاه‌های مجموعه و بیلبورد

داشتن محتوای بصری مناسب (عکس و ویدئو)

 

مجموعه‌های مشابه داخلی

گالری کیا پرسته الی گالری دوریس جواهری غفاری جواهری زمردی جواهری احسان جواهری جلوه گالری ساعتچی دیجی زرگر طلای آزادی تریس گالری ربیعی گوهربین پارتینه مظفریان

مجموعه‌های مشابه خارجی

geminilush annesisteron kay frostnyc malabargoldanddiamonds gumps bloomingdales sarraf shaneco.com geminilush zoelev

لطفاً تمام سایت‌ها را بررسی کنید و اگر نکته‌ای بود یادداشت برداری کنید. همچنین یک الی دو سایت را به عنوان برگزیده انتخاب کنید تا برای الگوگیری، تا حدی از آن‌ها استفاده شود.

 

وضعیت حال حاظر سایت

هیچ‌گونه فعالیت سئویی نداشته است.


بجز سه مطلب بلاگ که به معرفی مجموعه پرداخته است، فعالیت محتوایی نداشته است.


با توجه به نمره سایت pagespeed گوگل، طراحی سایت و قالب استفاده شده برای سایت با استانداردهای سئو منطبق نیست.

صفحات دسته‌بندی

 

صفحه اصلی

 

دسته‌بندی‌های ایجاد شده و خالی


نداشتن صفحات پایه مانند:

نداشتن Google Analytics و Google Tag Manager و احتمالاً سرچ کنسول

فعالیت‌های مورد نظر

فاز اول (ریدیزاین سایت)

طراحی مجدد وب‌سایت با توجه به استانداردهای سئو و ظاهر بصری مورد نظر 

ساختاربندی مجدد وب‌سایت با توجه به استراتژی سئو

راه‌اندازی Google Analytics و Google Tag Manager و سرچ کنسول

گرفتن اینماد برای راه‌اندازی درگاه پرداخت

بهینه‌سازی تصاویر برای قرار دادن در سایت

قرار دادن محصولات در سایت تا حدی که هر دسته‌بندی حداقل 5 محصول داشته باشد

معرفی وب‌سایت در اینستاگرام و گرفتن بازخورد و انجام دادن اصلاحات احتمالی

مدت زمان تقریبی: 40 تا 60 روز

فاز دوم (شروع تولید محتوا و امتحان کانال‌های ورودی)

چیدن استراتژی محتوایی برای محصولات و وبلاگ

تحقیق کلمات کلیدی

شروع تولید محتوا سئو شده برای دسته‌بندی و وبلاگ

چیدن استراتژی برای گرفتن محتوای ویدئویی

باز کردن اکانت در سوشال‌های مختلف مانند توییتر، پینترست، یوتوب،لینکاین و آپارات

امتحان کردن کردن کانال‌های جذب مشتری: Google AD پلتفرم‌های تبلیغاتی CPC مانند یکتانت، مدیااد، سنجاق

ارائه گزارش برای مشخص کردن سودآوری هر کدام از کانال‌های ورودی و سوشال مدیا

رتبه‌گیری روی کلمات فرعی 

 

فاز سوم (تمرکز روی سئو)

انتشار ریپورتاژ اگهی

ایجاد بک لینک برای سایت

رتبه‌گیری در کلمات اصلی

 

دسترسی‌ها و نیازمندی برای سئو

  • دسترسی به ایمیل مجموعه
  • دسترسی به هاست وب‌سایت
  • دسترسی پنل وب‌سایت

  • نیازمند تهیه ویدئو با توجه به اهداف سایت
  • نیازمند همکاری بخش سوشال برای هدایت کاربران به وب‌سایت
  • نیازمند گسترش فعالیت مجموعه روی دیگر سوشال‌ها
  • نیازمند تهیه ریپورتاژ در صورت نیاز

 

فعالیت‌های اینستاگرام

گرافيك:

طراحي پست و استوري هاي گرافيكي براي قرعه كشي ها ، كمپين ها و مناسبت هاي مختلف
ساخت استاپ موشن و موشن گرافيك

___________

ادمين (اينستاگرام):

ساخت و تدوين استوري – (روزانه ٢ استوري) اضافه بر استوري تصوير برداري شده
پاسخ دادن كامنتها و دايركتها-
برگزاري مسابقات هفتگي و ماهانه (هماهنگي قبلي)
ويرايش هايلايت ها
___________
عكاسي و فيلم برداري:

عكاسي براي ٣٠ پست اينستاگرام با تجهيزات به روز
فيلمبرداري ٣ ويديو حداكثر ١ دقيقه با تجهيزات به روز
٦٠ تا ٧٠ عدد استوري به صورت عكس و ويديو
________
(ايده ) مدل:


استفاده از مدل خانم (٦٠-٧٠) ساله براي اولين بار در ايران
براي گالري حيات (هزينه با برند حيات)
—————————————
تبليغات:

انتخاب مدل – بلاگر – اينفلوئنسر-
ورزشكاران ملي و بازيگران براي تبليغات مجازي در اينستاگرام
(هزينه با برند حيات)
——————————-
و انجام كارهايي مانند:

تدوين محتوا شخصي (ارسالي) پست و استوري (شعبات)
بررسي و آناليز پيج هاي مناسب براي تبليغات
گزارش هفتگي و ماهانه براي چگونگي فعاليت و عملكرد پيج
برگزاري مسابقات و كمپين هاي مختلف -( دادن جوايز مختلف به دنبال كنندگان صفحه اينستاگرام)
(هزينه با برند حيات)

 

هزینه‌ها و نوع همکاری

اینستاگرام

مبلغ پكيج انحصاري حیات 25 ميليون

 

طراحی سایت

طراحی مجدد وب‌سایت: 15.000.000 تومان

(وارد کردن 50 عدد از محصولات رایگان می‌باشد)

 

افزایش بازدید از وب‌سایت

سئو: استراتژی، تکنیکال، سئو محتوا و لینک‌سازی خارجی

تبلیغات کلیکی (CPC) و ریپورتاژ آگهی: هزینه این نوع تبلیغات در پلتفرم‌های ایرانی مانند آپارات، یکتانت و …  با توجه به بودجه مورد نظر شما قابل اجرا است. و مبلغی به عنوان پورسانت به فرد اجراکننده پرداخت نخواهید کرد. (برای تبلیغات در بستر گوگل مانند گوگل ادز، یوتوب و اپلیکشن‌های اندروید با توجه به تحریم بودن ایران باید تقریباً 20 درصد از بودجه تبلیغ به عنوان پورسانت و تبدیل ارز به فرد اجرا کنند اختصاص داده شود) 


ماهانه 13.000.000 تومان